S prilogom Vaše novine postaju deblje! Prilog je zasigurno najopsežnija i najindividualnija dodatna informacija novinama. Bez obzira na to je li riječ o samostalnom proizvodu ili ne, ulažemo Vaše priloge u novine u najrazličitijim formatima ili oblicima, ručno ili strojno. Razumije se, preuzimamo na sebe i proizvodnju Vaših priloga.
Težina priloga ne bi trebala prekoračiti navedene gornje granice. Ako prelazi te granice, potrebno je posavjetovati se s našim ekspeditom. Težina priloga ne smije ni u kojem slučaju prekoračiti težinu novina.
Savijeni prilozi moraju se obrađivati jednostrukim odnosno križnim ili namotnim savijanjem. Prilozi savijeni usporedno izmjenično (cikcak) odnosno „Altarfalz“ savijanjem (naziva se i „fenster“ savijanje) mogu se obrađivati samo ručno.
Prilozi s klapnama mogu se strojno obrađivati tek nakon dogovora i prethodne tehničke provjere u našem ekspeditu.
Kod kuverti treba voditi računa o tome da ih sadržaj ispunjava. Ako sadržaj nije istog formata kao i kuverta, potrebno je predočiti uzorke i posavjetovati se s ekspeditom.
Minimalni format DIN A6 (105 x 148 mm)
Maksimalni format 300 x 225 mm
Svi prilozi moraju biti obrezani pod pravim kutom. Na njima ne smije biti nikakvih grešaka u rezanju prouzrokovanih neadekvatnim noževima. Prilozi koji su u rezu blokirani tupim noževima za rezanje neće se moći obraditi.
Novine s obrezanim rubom privlače na sebe pozornost. Slike izvan okvira daju Vašem tiskanom proizvodu karakter časopisa, uključujući i oblikovno rješenje! U kombinaciji sa klamanjem, ovaj izgled nema premca.
Obrezanim proizvodima stavljamo svojim kupcima na raspolaganje pravu alternativu za priloge časopisima.
Sve su stranice međusobno spojene. Klamanjem, Vaše novine postaju atraktivniji proizvod: kompaktan, trajniji kroz dulje vremensko razdoblje (što je važno za tjednike i mjesečnike) i u izvjesnom smislu postaje sličan časopisu. Nema izgubljenih stranica, sve ostaje u jednom komadu.
Uvezivanje hrbata žicom trebalo bi se koristiti tek kod opsega od 16 stranica naviše. Kod uvezivanja manjeg opsega stranica ne možemo preuzeti jamstvo za ispravnu obradu.
S TipOn karticom ćete već na prvoj stranici postići veliku pozornost. Zato što se TipOn kartica zamjenjuje za pozivnicu, vrijedan bon, ulaznicu za sudjelovanje, džepni kalendar ili za snažnu poruku koja Vas vodi do uspjeha. Njome se mjeri Vaš promidžbeni uspjeh kroz prikupljanje podataka o odazivu na nagradne igre ili kuponske akcije. Proizvodimo i obrađujemo Vaše TipOn kartice. Sve iz jedne ruke.
Kako bismo osigurali obradu TipOn kartica, molimo da se pridržavate sljedećih specifikacija. Rado ćemo Vam ponuditi i uslugu tiska TipOn kartica, što Vas oslobađa pridržavanja tih smjernica. Na taj način dobivate tisak novina i TipOn kartice iz jedne ruke.
„Ne zaboravite“ može biti slogan za učinkovito korištenje naljepnice na ovitku Vaših novina. Predmet ovakvog oblika oglašavanja su vrijeme održavanja priredaba, sajmova i mnogih drugih događanja, ali i važne informacije kao što su telefonski brojevi, e-mail ili internetske adrese koje bi čitatelj svakako trebao zapamtiti.
Pasicu ne možete previdjeti! Ona obavija čitave novine, tako da ju je potrebno skinuti ili otvoriti, kako bi čitatelj mogao početi listati novine. Na taj način pasica privlači posebnu pozornost. Ona predstavlja neprocjenjivu vrijednost, kada je u pitanju učinak oglašavanja. „Promidžbeni pečat“ za čitatelja koji se ne može previdjeti.
Pasice se dostavljaju lijepljene.
Format: širina 235 mm i 282 mm, visina od 40 do 235 mm.
Obrada može biti samo ručna.